Subject: FW: 27. Tallinna Rattamaraton - Maanteeameti taotlus - 31.08.2024 - Kõrvemaa MSK
From: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jul 2024 08:41:08 +0300

Saatja: Raivar Vaher <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Saatmisaeg: esmaspäev, 15. juuli 2024 16:24
Adressaat: Jarmo Vooglaine <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: 27. Tallinna Rattamaraton - Maanteeameti taotlus - 31.08.2024 - 
Kõrvemaa MSK

Tervist,

Saadame SK Kõrve Ring poolt teile joonise ja taotluse liiklusmärkide 
paigaldamiseks 31.08.2024 Tallinna 27. Rattamaratoni korraldamiseks.

Palume teiepoolset kooskõlastust.

Lugupidamisega,

Raivar Vaher

27. Tallinna Rattamaraton

SK Kõrve Ring

mob. 56 466 661